Зовсім ні! Далеко не всі ефективні методи реклами та промоції є прерогативою "акул" бізнесу. Деякі інструменти доступні й дрібнішим учасникам ринку. За їхньою допомогою цілком реально оптимізувати витрати на промокампанії й доносити інформацію до потенційних клієнтів швидко й влучно, оминаючи незацікавлену аудиторію. Про що мова? Про таргетовані розсилки SMS!

Читайте також Персоналізований маркетинг: Київстар запрошує на безкоштовний вебінар

Переваги таргетованої реклами

Розсилання інформації про товари та послуги з урахуванням портрета потенційного клієнта (його статі, віку, інтересів, уподобань тощо), тобто конкретній цільовій аудиторії, має незаперечні переваги:

  • Точність влучання в потреби потенційних клієнтів.
  • Швидкість доставки інформації тим, кого вона справді зацікавить.
  • Менша вартість порівняно з традиційними промокампаніями.

Попри популярність просування в інтернеті (через контекстну рекламу чи електронну пошту), найпростіші текстові розсилки – у форматі SMS – демонструють набагато вищу ефективність комунікації з цільовою аудиторією. Повідомлення не потрапляють непрочитаними до спаму і їх отримують користувачі як на сучасному смартфоні, так і на кнопковому мобільнику.

За регулярної комунікації таким каналом бренд стає впізнаваним, а клієнт – лояльним – виникає більша довіра.

Таргетовані розсилки допомагають швидко:

  • анонсувати новий продукт, акцію чи сезонний розпродаж;
  • залучити нових клієнтів;
  • нагадати про компанію вже наявним клієнтам.

Однак, щоб аудиторія охоче відкривала рекламні SMS, ви маєте подбати про зміст повідомлень: у них має бути актуальна та корисна для споживачів інформація.

Можливості таргетованих розсилок в Україні

За таргетованими розсилками представникам середнього та малого бізнесу можна звернутися до експертів Київстар або провести промокампанію, скориставшись можливостями сучасного інструмента для самостійних розсилок – платформою ADWISOR, яка використовує Big Data-технології та нещодавно суттєво покращила свій функціонал. З нею можна легко налаштувати відправку повідомлень на потрібну цільову аудиторію та розширити клієнтську базу.

Серед переваг ADWISOR порівняно з іншими маркетинговими інструментами відзначимо:

  • точність відбору отримувачів із застосуванням Big Data-фільтрів;
  • зручне управління налаштуваннями у зрозумілому інтерфейсі;
  • можливість самостійно встановлювати бюджет промокампанії;
  • розсилання повідомлень як кирилицею, так і латиницею;
  • отримання звітів за проведеною кампанією;
  • налаштування часу відправки повідомлень.

Цільову аудиторію ADWISOR добирає за фільтрами на основі великих даних з бази абонентів Київстар. При цьому, працюючи з Big Data-технологіями, провідний мобільний оператор України суворо дотримується Законів "Про інформацію" та "Про захист персональних даних" – не передає відомості про абонентів третім особам, а всі аналітичні моделі будує виключно на основі узагальнених неперсоніфікованих даних.

Ефективний інструмент SMS-розсилок / Фото Київстар

Як працює платформа ADWISOR від Київстар

Користувачі ADWISOR мають змогу відправляти таргетовані повідомлення каналом SMS. Функціонал платформи дозволяє вибудовувати комунікацію зі споживачем, розширювати клієнтську базу, а відповідно – збільшувати продажі. Так, спеціальні смартфільтри, яких на сьогодні вже понад 40, допомагають влучати просто "в яблучко" – інформувати лише справді зацікавлених клієнтів, економлячи час та кошти компанії.

Отримувачів розсилки ви добираєте самі, застосовуючи низку критеріїв, серед яких можуть бути:

  • соціально-демографічні (вік, стать тощо);
  • географічні (район, місто, регіон чи вся країна);
  • поведінкові (використання інтернету, певних програм, інтереси та вподобання);
  • за типом і параметрами гаджета (смартфон чи кнопковий телефон, операційна система пристрою) та інші.

Нещодавно розробники Київстар додали в ADWISOR нові фільтри, щоб ще точніше сортувати аудиторію, зокрема за її інтересами у спорті, кінематографі, комп'ютерних іграх, а також подорожах – у напрямках до моря або до Карпат.

Увесь процес розсилання повністю контролюється замовником. Лише визначаєте:

  • яка інформація буде в тексті повідомлення,
  • скільки потенційних клієнтів його отримають,
  • коли саме буде надіслано SMS-повідомлення,
  • яка сума може бути витрачена на розсилку.

Також ви маєте змогу детально аналізувати й порівнювати промокампанії, завантажувати статистику в Excel тощо. Ще одне оновлення платформи – більш зрозумілий, інтуїтивний інтерфейс, який полегшує роботу завдяки функціоналу підказок на кожному етапі.

Крім цього, в ADWISOR з'явилась можливість створювати та зберігати шаблони аудиторій. Це дозволяє ще швидше запускати промокампанію, адже завдяки шаблонам кожного разу не потрібно вводити жодних повторних налаштувань.

Працювати з промокампаніями в ADWISOR від Київстар дуже зручно, буквально на раз-два-три: це легко, швидко та влучно. Задайте параметри таргетованої SMS-розсилки – і чекайте на результат. А він не забариться!

Платформа ADWISOR від Київстар / Скриншот платформи ADWISOR

Платформа ADWISOR від Київстар / Скриншот платформи ADWISOR

Платформа ADWISOR від Київстар / Скриншот платформи ADWISOR