Дуже активно представники українського бізнесу почали користуватися Business Data Solution у липні – вересні 2020 року. Саме тоді пом’якшили карантинні обмеження, а бізнес активізувався через літній сезон. Відтак кількість клієнтів Business Data Solution у третьому кварталі зросла на 225% у порівнянні з другим кварталом 2020 року.

До теми Новий "старий" маркетинг: як SMS-розсилка та Big Data допомагають масштабувати бізнес

Найчастіше послугою користувалися:

  • заклади громадського харчування зі службою доставки їжі;
  • мікрофінансові організації;
  • магазини одягу та взуття;
  • магазини техніки;
  • продуктові магазини;
  • адвокатські контори;
  • туристичні бюро;
  • служби таксі;
  • організації, які надають соціальні послуги.

Для чого Business Data Solution

Уявімо, що в спальному районі Києва відкрилася нова піцерія, яка через карантин може працювати лише на доставку. Піцерія хоче привернути увагу жителів цього району до своєї акції – "мінус 20% на самовивіз". Замість того, щоб поширювати паперові листівки, які під час пандемії й так беруть небагато людей, можна за допомогою Big Data визначити свою цільову аудиторію. І вже, знаючи її, розробити інформаційну SMS-розсилку на платформі Business Data Solution власноруч.

У Київстар називають Business Data Solution одним з інструментів, який допомагає сформувати маркетингову кампанію за принципами SMART:

  • конкретною;
  • вимірною;
  • досяжною;
  • актуальною;
  • обмеженою певними термінами.

Ми збагатили такий відомий маркетинговий канал, як SMS-розсилка, аналізом Big Data та створили платформу для самостійного та доступного за ціною керування рекламною кампанією. Ми продовжуємо працювати над новим функціоналом платформи та вже скоро запропонуємо його нашим бізнес-клієнтам,
– зазначає Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар.

Business Data Solution / Київстар
Business Data Solution / Фото Київстар

Що таке Business Data Solution

Це інтелектуальна автоматизована платформа, за допомогою якої бізнес може створювати рекламні та інформаційні SMS-розсилки, щоб залучити нових клієнтів. Платформа працює на основі великих даних – завдяки алгоритмам машинного навчання можна виділити цільову аудиторію з-посеред усіх абонентів – саме їм буде цікавою та корисною інформація в SMS-розсилці. Вибірка отримувачів рекламних повідомлень формується зі списку абонентів, що є споживачами послуги "Мої Знижки" та погодилися на отримання таких повідомлень.

Зверніть увагу, що компанія Київстар дотримується Законів України “Про інформацію” та “Про захист персональних даних” і не передає та не продає персональні дані абонентів. Маючи базу з майже 26 мільйонів абонентів, фахівці працюють з зашифрованими та анонімізованими даними.