Контракт діятиме 1 рік, і відтепер промо основних релізів Warner Bros. Pictures відбуватиметься через український Reface. Першим спільним проєктом стане "Матриця: Воскресіння".

Зверніть увагу Київстар посилив партнерство з Microsoft: ще більше можливостей для клієнтів

Співпраця Reface та Warner Bros. Pictures

СЕО та співзасновник Reface Дмитро Швець наголошує, що додаток поєднав дитячі мрії стати героєм культового фільму з вірою в те, що будь-який контент можна просувати більш персоналізовано за допомогою штучного інтелекту.

На думку українського розробника, одне з основних завдань стартапа – переконати у цьому великі міжнародні компанії, кіностудії та лейбли. Швець зазначив, що до офіційного партнерства з Warner Bros. Pictures Reface йшов понад рік.

Дати можливість шанувальникам всесвіту "Матриці" поринути у цей світ за допомогою цифрового моделювання – це ж найкращий прояв "Матриці",
– додав старший віцепрезидент Warner Bros. із глобального цифрового маркетингу Браян Ворман.

До слова, контент проєкту "Матриця: Воскресіння" буде безкоштовним для всіх користувачів застосунку Reface до 25 лютого 2022 року.