У компаній – досить амбітні плани. Планують відкрити 20 франчайзингових бутиків по всьому світу – і це лише за 3 роки.

Цікаво "Гібридний офіс: життя All Inclusive": Київстар запрошує на безкоштовний вебінар для бізнесу

Однак в Україні буде лише 2 бутики по франшизі у таких містах:

  • Дніпро;
  • Одеса.

Як відкрити франшизу Gasanova

Існує 2 формати франшизи цього бренду:

  • Casual S – для такого потрібне приміщення від 80 квадратних метрів;
  • Crystal L – у такому разі потрібно шукати приміщення від 120 квадратних метрів.

Головні вимоги

Засновниця бренду Ельвіра Гасанова заявила, що в партнері шукає "саму себе". Важливо, щоб людина була зацікавленою та любила свою роботу.

Мені важливо бачити вогонь в очах і розуміння, що це така ж його справа, як і моя,
– сказала Гасанова.

За її словами, франчайзі – це не просто інвестор. Водночас ця людина повинна бути стилістом, керівником, маркетологом.

"Він – усе. Він – частина родини Gasanova, у якій кожен працює на спільне благо", – підсумувала дизайнерка.

Допомога від Gasanova

Компанія супроводжуватиме партнера. Зокрема, разом з ним запускатиме проєкт, а також підтримуватиме опісля.

Обов'язки власника франшизи:

  • розробляє дизайн-проєкт магазину;
  • формує асортимент перших колекцій;
  • навчає персонал;
  • займається маркетингом і рекламою.

Також команда допоможе організувати масштабне відкриття бутика.