Взяти участь можуть підприємства, офіційно зареєстровані як ФОП або юридична особа. Разом з тим до претендентів є кілька важливих вимог.

На тему Як організувати промокампанію на раз-два-три: легко, швидко, влучно

Що відомо про ініціативу

Підприємцям, які пройдуть відбір, допоможуть:

  • створити маркетингову стратегію, що міститиме аналіз ринку й конкурентів, план розвитку компетенцій, метрики та інструменти для онлайн-продажів тощо;
  • провести ребрендинг;
  • розробити вебсайт та оптимізувати соціальні мережі;
  • підготувати ефективний текстовий і візуальний контент;
  • сформувати промобюджет і запустити промокампанію.

Вимоги до учасників

Щоб взяти участь у відборі, підприємства повинні відповідати таким критеріям:

  • бізнес працює на території України (при цьому може вести діяльність за кордоном);
  • запущене щонайшвидше на початку 2019 року;
  • є прибутковим, і може надати фінансову звітність та інформацію про продані цьогоріч товари чи послуги;
  • готове надати відгук про ефективність програми через три місяці після участі.

Портрет потенційного учасника програми / Скриншот сайту Мінцифри

Загалом програма орієнтована на малі та середні підприємства, які вийшли в нуль завдяки бізнес-моделі, однак застрягли у розвитку через відсутність чіткої стратегії, обмежене використання цифрових каналів продажів, проблеми з позиціонуванням брендів тощо.

Цікаво Більше, ніж контрабанда: скільки збитків державному бюджету завдають зарплати у конвертах

Як взяти участь

  • заповнити анкету учасника проєкту;
  • описати своє бачення розвитку онлайн-продажів і вказати, чого не вистачає для запуску стратегії власними силами;
  • надати підтверджувальні документи про відповідність вашого бізнесу умовам програми після відбору.