• Актуальні новини
  • Бізнес-ідеї
  • Історії успіху
  • Тренди та поради
  • Більше
  • укр
  • рус
  • 24 Канал
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Закордон
  • Актуальні новини
  • Бізнес-ідеї
  • Історії успіху
  • Тренди та поради

Власники бізнесу повинні знати про це, перш ніж реагувати на протести клієнтів

3 березня 2021 , 12:49 - Читать новость на русском
Що варто знати, перш ніж реагувати на протести клієнтів
Як керівникам бізнесу реагувати на протести (фото ілюстративне) / klike.net

Керівники бізнесу повинні бути готовими до ймовірних протестів проти їхніх компаній. Їм варто знати кілька факторів, перш ніж реагувати на будь-які заворушення. Зокрема, від сфери бізнесу та характеру протестів залежить, як поводитись у ситуації.

Джерело:

Forbes

Є кілька основних правил, які допоможуть компанії не втрапити у ще більшу халепу. Про них читайте далі.

Цікаво Чотириденний робочий тиждень: як одна ІТ-компанія змінила життя своїх працівників

Враховуйте реакцію клієнтів заздалегідь

Асоційований професор маркетингу в Університеті штату Міссісіпі Крістофер Ньюман зазначив, що клієнти компанії зазвичай думають лише про свою позицію в тій чи іншій спірній ситуації.

Компаніям варто враховувати реакцію клієнтів заздалегідь. На неї можна потенційно націлюватися в майбутньому під час свого зростання.

Якщо цього не робити – компанії можуть бути змушені піти на компроміс зі своїми основними цінностями або змінити свої стратегії, виходячи з дій споживачів, які не є і, швидше за все, не будуть їх клієнтами.

Треба зосередити увагу на тому, щоб цінності компанії були схожими на цінності своїх основних клієнтів – у такий спосіб реалізовувати свої стратегії,
– сказав Ньюман.

Перевіряйте на практиці

Співзасновник і генеральний директор компанії Cyabra Ден Брахми порадив керівникам компаній оцінювати ситуацію протесту. Треба визначити, хто саме бере участь в ньому.

Багато професіоналів часто не усвідомлюють, що боти або інші фейкові акаунти можуть грати роль, коли справа доходить до підтримки онлайн-критики та бойкоту брендів,
– сказав він.

Після цього варто розділити протест на:

  • фейковий;
  • справжній.

Такий розподіл дозволить керівнику краще сформулювати свою відповідь. Ба більше, ця відповідь повинна бути адресована безпосередньо до аудиторії компанії.

"Ваша відповідальність насамперед перед тими, хто залишався з вами протягом довгого часу", – пояснив Брахми.

Варто прочитати Торгова марка: як її зареєструвати та чому вона потрібна для бізнесу

Коли є сенс відповісти

Директор рекламного агентства A. L. Roberts Digital Еббі Робертс запевнив, що сильні негативні емоції клієнтів вимагають настільки ж сильного відгуку керівництва.

Щоб це зробити, спочатку необхідно активно вислухати, а потім зробити реальні, видимі і відповідальні дії з боку бренду.

Це важливо для того, щоб почати шлях до вирішення ситуації і відновити втрачену довіру,
– сказала вона.

Хоча дослідження показали, що бойкоти не сильно впливають на продажу організації, вони можуть і часто роблять значний вплив на репутацію.

Засновник і президент Reputation Partners Нік Калм наголосив, що реакція організації на протести повинна бути дуже ретельно спланованою.

Перш ніж реагувати, варто:

  • зрозуміти, як цей рух пов'язаний з діяльністю організації, основними цінностями і пропозицією бренду;
  • чи було воно навмисним;
  • хто або що його викликало.

У більшості випадків організації все ж варто відреагувати. Якщо мовчати – організатори протесту можуть ще більше "підігріти" свою кампанію. Вони використають ваше мовчання, як інструмент в бою, заявивши, що організація не піклується про погляди скривджених і не цінує їх.

Зверніть увагу Бізнес проти COVID-19: як створити мотивовану команду, щоб "вижити"

Дайте відповідь на 5 важливих питань

Генеральний директор The Fallston Group Роб Вайнхолд запевнив, що компанії повинні швидко, зрозуміло і лаконічно сформулювати свою позицію на усіх платформах, де тривають дискусії.

Агентство порекомендувало відповісти на питання для своїх зацікавлених сторін:

  1. Яка наша позиція?
  2. Чому ми вибрали цю позицію?
  3. Чого ми сподіваємося досягти, публічно формулюючи свою позицію як зараз, так і в майбутньому?
  4. Що ми просимо людей робити зараз?
  5. Що ми просимо людей робити в майбутньому?

"У більшості випадків правильне повідомлення в потрібний час на потрібній платформі і потрібної аудиторії для прийняття правильних рішень поверне корабель", – сказав Вайнхольд.

Ретельно вибирайте слова

Коментар керівництва компанії може бути різним:

  • разовим вибаченням і обіцянкою зробити краще;
  • роз'ясненням позиції організації, відсутності відносин з людиною або дією, що викликали суперечки.

За словами Калма, якщо бойкот торкнеться питання всередині компанії – одного коментаря буде мало.

"Однак якщо бойкот буде викликаний лише політичним питанням, організація повинна мудро підібрати слова та дуже обережно, інакше у відповідь ризикне відштовхнути приблизно половину країни", – підсумував підприємець.

Автор: Тетяна Пасічник
Актуальні новини Бізнес Тренди та поради Протести Компанії і ринки

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Вибір редакції
    • Як інтернет допомагає переживати пандемію

      Як інтернет допомагає переживати пандемію

      2 квітня , 17:30
    • 10 щоденних звичок успішних людей, які допоможуть досягти мети

      10 щоденних звичок успішних людей, які допоможуть досягти мети

      8 квітня , 10:54
    • Захисти свої дані: що таке дата-центр та навіщо він бізнесу

      Захисти свої дані: що таке дата-центр та навіщо він бізнесу

      7 квітня , 20:55
      Цікаво
    • Захисти свої дані: що таке дата-центр та навіщо він бізнесу

      Захисти свої дані: що таке дата-центр та навіщо він бізнесу

      7 квіт , 20:55
    • Чи замінять роботи штат "білих комірців": чого очікувати від 2021 року

      Чи замінять роботи штат "білих комірців": чого очікувати від 2021 року

      31 бер , 16:42
    • Життя після COVID-19: як зміняться звички покупців

      Життя після COVID-19: як зміняться звички покупців

      12 квіт , 17:54
    • Понад 100 мільярдів доларів: засновники Google здивували своїми статками

      Понад 100 мільярдів доларів: засновники Google здивували своїми статками

      12 квіт , 17:03
     
    Новини
    • 17:54

      Життя після COVID-19: як зміняться звички покупців

      17:54
    • 17:03

      Понад 100 мільярдів доларів: засновники Google здивували своїми статками фото

      17:03
    • 13:25

      Компанія Google купила стартап Dysonics, що займається 3D-аудіо

      13:25
    • 11 квітня
    • 17:28

      В Україні запрацює мережа Burger King – справжній конкурент McDonald's

      17:28
    • 10 квітня
    • 11:46

      Жінка, яка змінила Microsoft: найцікавіше про дружину мільярдера Білла Гейтса – Мелінду фото

      11:46
    • 9 квітня
    • 21:14

      Nike врегулював позов з виробниками кросівок з людською кров'ю: людям віддаватимуть гроші

      21:14
    • 20:36

      Фінансовий директор Tesla придбав будинок біля озера за майже 4 мільйона доларів: вражаюче фото фото

      20:36
    попередні новини
    Більше новин
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • 24 Канал
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Закордон
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
    Made by
    Залиште відгук