Генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта зазначив, що електромобілі є частиною намагань його компанії скоротити шкідливі викиди в атмосферу, пов'язані з транспортуванням продукції. Корпорація здійснила попереднє замовлення на 100 електрогрузовиків Tesla Semi ще наприкінці 2017 року.

Читайте також Бізнес в стилі Eco, або Неочікувані переваги диджиталізації

B2B між Tesla та PepsiCo

Tesla планувала почати випуск власних електрогрузовиків на масовий ринок ще у 2020 році, однак дату вже декілька разів відтерміновували. У липні компанія вкотре перенесла запуск на 2022 рік, посилаючись на обмежений доступ акумуляторів та інші проблеми ланцюжка поставок.

Зараз у PepsiCo впевнено заявляють, що отримають перші щонайменше 15 електричних грузовиків до кінця 2021 року. У Tesla на запит журналістів щодо можливості реалізації такої угоди з боку їхньої компанії не відповіли.

Транспорт на паливі викидає в атмосферу близько 10% усіх шкідливих речовин, тому важливо працювати над розв'язанням цієї проблеми. Я не хочу нікого рекламувати, однак перші електричні грузовики від Tesla ми отримаємо вже у цьому кварталі,
– наголосив Рамон Лагуарта, генеральний директор PepsiCo.