Завдяки сучасним технологіям маркетологи можуть розробляти справді ефективні канали комунікації з клієнтами. В умовах перенасичення ринку, а отже, надпотужної конкуренції, персоналізація пропозицій стала рятівним човном для багатьох компаній по всьому світу.

Читайте також Новий "старий" маркетинг: як SMS-розсилка та Big Data допомагають масштабувати бізнес

Персоналізація продуктів як світовий тренд

За даними дослідницької компанії Salesforce, 97% маркетологів, які застосовували інструменти персоналізації 2020 року, зауважили значний ріст продажів, а майже чверть із них повідомила про зростання фінансових показників більш ніж на 20%.

Як показав аналіз споживацької аудиторії, пропозиціям, дібраним на основі їхніх індивідуальних уподобань, торік перевагу віддавали:

  • 74% покоління Z – пізніх міленіалів (народжених 1997 року та пізніше);
  • 67% покоління Y – міленіалів (1981 – 1996 років народження);
  • 61% покоління X (1964 – 1980 років народження);
  • 57% бебі-бумерів (1945 – 1963 років народження).

Спіймавши хвилю попиту на персоналізовані пропозиції, сьогодні на ній успішно "серфлять" найпопулярніші світові компанії.

MediaMarkt

Найбільший ритейлер електроніки та побутової техніки у Європі MediaMarkt запустив персоналізацію для своїх клієнтів, чим збільшив середньорічний дохід компанії на 14%. Частка прибутку від електронної комерції після застосування інструментів персоналізованого маркетингу зросла до 2,4 мільярда євро.

На головній сторінці онлайн-версії магазину розташовані віджети з групами рекомендованих пропозицій, які генеруються на основі раніше переглянутих та придбаних клієнтом мережі товарів, з урахуванням цінових вподобань споживача.

Рекомендації на основі персональних вподобань клієнта / Скриншот із сайту MediaMarkt

Airbnb

Одна з найуспішніших платформ для короткочасної оренди житла туристами Airbnb застосовує персоналізовані списки. Сервіс рекомендує міста на основі саме ваших інтересів та апартаменти чи готелі з тією ж середньою ціною, яку ви погоджувалися сплатити в попередніх випадках бронювання.

Персоналізовані рекомендації Airbnb / Скриншот сайту Airbnb

Ulta

Косметичний бренд Ulta у 2018 році зміг завдяки персоналізації залучити до власної програми лояльності понад 30 мільйонів клієнтів зі всього світу. Відтоді 95% загального обсягу продажів компанії забезпечують саме учасники програми.

Бренд формує персоналізовані пропозиції для клієнтів, враховуючи не лише їхню стать та вік, але й історію покупок та особисті вподобання. Так, компанія підбирає товари на основі зібраних даних про алергії, тон шкіри клієнта, кучеряве, хвилясте або рівне волосся тощо.

Ulta пропонує косметику на основі персональних особливостей та потреб кожного клієнта / Скриншот сайту Ulta

Маркетинг по-новому в Україні: вебінар про персоналізацію від Київстар

Інструменти персоналізації використовуються в найрізноманітніших галузях бізнесу й доступні не лише компаніям світового масштабу. Тож в Україні отримати вигоду від нового підходу до маркетингу може також малий та середній бізнес.

Як українському бізнесу стати ближчим до клієнта, використовуючи персоналізацію, розкажуть експерти Київстар на вебінарі "Вивчай, аналізуй, персоналізуй: Big Data для маркетингу по-новому", що відбудеться 19 та 21 жовтня.

На дводенному вебінарі досвідчені фахівці компанії розкриють кілька способів, як поліпшити комунікацію з клієнтами й утримувати їх, використовуючи сучасні технології та диджитал-канали, а отже, як бути попереду конкурентів і заробляти більше.

Київстар не перший рік працює з великими даними для підвищення власних бізнес-показників і допомагає використовувати цей маркетинговий інструмент своїм клієнтам, розуміючи, наскільки значним може бути ефект.

Кому це буде цікаво

Вебінар буде корисним керівникам компаній малого та середнього бізнесу, директорам з продажів, маркетингу та роботи з клієнтами, представникам маркетингових та диджитал-агенцій.

Як долучитись

Посилання на онлайн-зустрічі за 3 години до початку надійдуть електронною поштою всім попередньо зареєстрованим.

Програма

Протягом двох днів експерти Київстар ділитимуться своїми знаннями з 16:30 до 18:00, у тому числі відповідаючи на запитання учасників вебінару.

19 жовтня

У перший день вебінару обговорюватимуться такі теми:

  • Тренди маркетингу та конкурентні переваги, що надає персоналізація в комунікаціях з клієнтами.
  • Важливість аналізу клієнтського профілю та сучасні інструменти для цього.
  • Як накопичення та аналіз даних допомагають задовольняти запити клієнта й завдяки цьому тривалий час його утримувати.
  • Як і де шукати саме своїх клієнтів, постійно розширюючи їхню базу.
  • Світові приклади успішної персоналізації.

21 жовтня

Другий день вебінару буде присвячено, передусім, комунікації з клієнтом у форматі 3600. Також експерти Київстар розкажуть:

  • Як покращити продуктивність маркетингових комунікацій за допомогою Big Data.
  • Які існують підходи, канали та інструменти для цільових промокампаній (таргетинг аудиторії, персоналізована реклама, look-alike-пошук клієнтів тощо).
  • Як використовувати Big-Data-сервіси для збільшення продажів (учасники вебінару отримають практичні поради).

На вебінар можна зареєструватися за посиланням. До зустрічі в ефірі!

Вебінар для підприємців та маркетологів від Київстар / Фото Київстар