QR-код широко застосовують у Китаї: щоб додати когось у друзі в соцмережі чи оплатити продукти на ринку. Тож компанії змагаються у креативності як привабити увагу клієнтів до їхнього QR-коду.

Цікаво Шпагат Ван Дамма та грішні ангели: 8 найкращих реклам, які не хочеться перемикати

Найбільший QR-код в історії

Нещодавно над Шанхаєм з'явився рекламний щит у повітрі. Його "повісила" Bilibili на честь першої річниці випуску японської гри Princess Connect! Re: Занурення. Це китайська компанія, що надає стрімінговий сервіс з аніме, відео та ігор.

Декому ця реклама припала до душі, а деякі критики порівняли її з наповненим рекламою світом Blade Runner 2049 (Той, хто біжить по лезу 2049), де масивна голографічна реклама змагається за увагу людей і постійно штовхає їх купувати та споживати більше.

Реклама у фільмі
Реклама у фільмі "Той, хто біжить по лезу 2049" / Фото Flickr

У шоу, яке влаштували над Шанхаєм, 1500 дронів з підсвічуванням сформувались у логотип гри та персонажів, перш ніж перетворитися на QR-код. Відсканувавши його, користувачі переходили на головну сторінку компанії.

Це не вперше компанія будує свою рекламну кампанію навколо QR-кодів. Минулого року Bilibili надрукувала QR-коди на рекламних щитах автобусних зупинок Шанхаю та розмістила гігантський QR-код біля власної офісної будівлі.

Реклама компанії Bilibili у Шанхаї
Реклама компанії Bilibili у Шанхаї / Фото твітер John Pathfinder Lester

Шоу з дронів для китайських споживачів – теж не в новинку:

  • Пожежна служба міста таким чином залучила новобранців – дрони перетворилися у форму пожежної машини.
  • Розкішні бренди, включаючи Coach та Bulgari, також розмістили свої логотипи в небі за допомогою дронів.
  • Китайські шанувальники південнокорейської реперки Lisa заплатили за шоу дронів, яке відобразило її ім'я.