Сума перевершила показник минулого року, коли клієнти Alibaba витратили 77,8 мільярда доларів. Крім цього, показник значно вищий у порівнянні з основними американськими днями розпродажів – "чорною п'ятницею" та "кіберпонеділком" – у 2020 році вони принесли найбільшому китайському ритейлеру продажі на суму лише 34,4 мільярда доларів.

Читайте також Як організувати промокампанію на раз-два-три: легко, швидко, влучно

Вдалі торги Alibaba

Такий показник мав би заспокоїти інвесторів, які зіткнулись з падінням акцій компанії на 30% після рекордного антимонопольного штрафу у розмірі 2,8 мільярда доларів. Так, акції Alibaba у Нью-Йорку після торгів 11 листопада виросли на 2,4%.

Напередодні Всесвітнього дня шопінгу влада Китаю закликала місцевих онлайн-ритейлерів скоротити кількість спам-повідомлень та утриматись від несправедливого завищення цін. Тому в Alibaba цьогоріч вирішили сфокусуватись не на зростанні продажів, а на стабільності розвитку та благочинності.

На тему Рейтинг найбагатших бізнесменів Китаю: хто втратив лідерство

Порушивши традицію, Alibaba не публікувала звітності про загальні обсяги торгів до кінця розпродажів. Крім того, компанія пообіцяла жертвувати 1 юань (близько 15 центів) з кожної покупки окремих товарів на Всесвітній день шопінгу у благодійні фонди.