Програмне забезпечення передбачає, що замовлення приймаються тепер без участі співробітників. Головний виконавчий директор Кріс Кемпчинський зазначив, що технологія автоматизованих замовлень точна на 85%.

До теми Феномен McDonald's: як одна людина змінила світову культуру харчування

Зважаючи на це, присутність співробітників потрібна лише у 20% замовлень. Гендиректор наголосив, що на впровадження технології потрібно понад 1 – 2 роки.

Тепер необхідно зробити великий прорив, щоб перейти від 10 ресторанів в Чикаго до 14 тисяч ресторанів у США,
– заявив він.

Про те, чи будуть такі зміни в інших країнах – наразі невідомо.

Не лише McDrive

За словами гендиректора, McDonald's також прагне автоматизувати операції на кухні. Однак це лише у планах – найближчі 5 років, найімовірніше, це не вдасться зробити через високий рівень необхідних інвестицій.

Кемпчинський також додав, що компанія не завжди може бути лідером інновацій через швидкий розвиток ресторанних технологій.