Остін Лі впродовж 12 годин у прямому ефірі продавав різні продукти компанії Alibaba: від гелів для душу до навушників. Стрім зібрав 250 мільйонів глядачів. Так, йому вдалося встановити рекорд як за обсягом продажів, так і за кількістю переглядів, повідомляє taosj.com.

До теми Як організувати промокампанію на раз-два-три: легко, швидко, влучно

Зазвичай у нас щодня близько 20 мільйонів переглядів, але сьогодні у нас 250 мільйонів. Дівчата, звідки ви беретеся?
– написав Остін Лі на Weibo.

До слова, Остін Лі заробить 20% від всіх проданих товарів. Тобто за 12 годин роботи у прямому ефірі він заробив близько 380 мільйонів доларів. Щоправда, це лише попередні продажі, від частини покупок ще можуть відмовитися.

Що відомо про Остіна Лі Цзяці

Почав свою кар'єру Лі як звичайний консультант у магазині косметики. Сьогодні ж його називають найкращим продавцем косметичних засобів у Китаї. Якось він продав 15 тисяч помад всього за 5 хвилин. У своїх прямих ефірах він дає глядачам б'юті-поради та тестує всі помади на собі. Саме через це його й почали називати "Королем помад". Його кар'єра приносить йому чималі гроші. Time прогнозує, що до 2023 року в Остіна Лі на рахунках вже буде 15 мільярдів доларів.

"День холостяків" у Китаї

  • У 2009 році компанія Alibaba започаткувала "День холостяків" – фестиваль покупок для чоловіків та жінок, які не перебувають у стосунках. Це щось схоже до "Чорної п'ятниці" чи "Кіберпонеділка", коли ритейлери знижують ціни на свої товари.
  • Пандемія коронавірусу лише підживила інтерес споживачів до онлайн-покупок. До прикладу, у 2020 році Alibaba за час фестивалю (він триває 3 тижні) продала товарів на суму 75 мільярдів доларів.

У 2020 році Остін Лі в День холостяків продав товарів на суму 145 мільйонів доларів
У 2020 році Остін Лі в "День холостяків" продав товарів на суму 145 мільйонів доларів / Фото Youku

  • Цьогоріч відзначився не лише Остін Лі. Його колеги Вія та Чері у прямому ефірі продали на 1,25 мільярда доларів та 190 мільйонів доларів відповідно за перший день фестивалю.