Раніше дозвіл на таку рекламу мали лише три ліцензіати. Тепер кількість компаній розширили до 27.

Зверніть увагу Як протистояти кіберзагрозам: вебінар від Київстар

Що зміниться

Зміна політики не вплине на тих рекламодавців, які вже встигли отримати дозвіл на просування своїх продуктів.

Ми прийняли таке рішення, оскільки криптовалютний ринок продовжує розвиватись і стабілізуватись. Крім того, розвиваються і державні положення, які встановлюють чіткі правила у цій галузі,
– зазначили у Meta.

Компанія вважає, що такі зміни допоможуть більшій кількості рекламодавців, зокрема малим компаніям, розширити власну аудиторію та охопити більше потенційних клієнтів.

Перелік товарів і послуг, які потребують попереднього схвалення перед публікацією реклами, включатиме:

  • Платформи, програми або продукти, відомі, як біржі криптовалют і торгові майданчики. Зокрема, засоби для спотової, маржинальної, ф'ючерсної або інших видів торгівлі, що включають криптовалютні активи.
  • Платформи, програмні додатки або продукти, що пропонують кредитування та позики у криптовалюті.
  • Криптовалютні гаманці, що дозволяють купувати, продавати або обмінювати токени.
  • Апаратне та програмне забезпечення для майнингу криптовалюти.

Цікаво Google додаватиме ПДВ до вартості послуг в Україні

Невдача Meta з власною криптовалютою

У 2019 році Meta (раніше – Facebook) опублікувала документацію власної криптовалюти під назвою Libra. За планом компанії, вона мала вийти на ринок уже у 2020 році. Проте тоді Meta стикнулась із жорсткою реакцією законодавців та регуляторів по всьому світу, що суттєво уповільнило реалізацію планів.

Лише у жовтні 2021 року компанія нарешті випустила власний цифровий гаманець, але цифрова валюта, яка тепер називається Diem, залишається недоступною для громадськості і не вбудована у сервіси Meta, як це раніше планувалось.