Знаменитості прагнуть всестороннього розвитку, і вдосконалюють свій імідж довкола підприємництва. Так, Fenty Beauty Ріанни та The Honest Company Джессіки Альби принесли сотні мільйонів доларів доходу, перетворивши світових селебритіс ще й на серйозних гравчинь глобального бізнес-ринку.

До теми Мейкап на мільярд: історія бізнес-успіху співачки Ріанни

Для чого знаменитості відкривають бізнес

На думку Шерон Маркус, професорки університету Колумбії, спроби жінок з галузі шоу-бізнесу реінвестувати у себе та свою діяльність на піку розвитку публічної кар'єри, часто супроводжуються неабияким тиском з боку громадськості.

У суспільстві чоловіків починають поважати більше, коли мовиться про старший вік та великий досвід. Коли ж старішає знаменитість жіночої статі, про неї не хочуть чути, й вона стає менш привабливою аудиторії,
– наполягає професорка.

Ріанна

Ріанна, яка взяла паузу у співочій кар'єрі після виходу альбому "Anti" у 2016 році, зосередилась на бізнесі у галузі краси та моди, що дозволило їй нещодавно стати мільярдеркою та найбагатшою жінкою-музиканткою у світі за версією Forbes.

Зараз левова частка прибутку Ріанни походить з її бізнес-діяльності, а саме від трьох компаній: Fenty Beauty, Fenty Skin та Savage x Fenty, а не від її музики.

Ріанна є першою музиканткою-мільярдеркою / Фото Getty Images

Різ Візерспун

Раніше відома лише як "блондинка у законі" Різ Візерспун сьогодні має власну лінію одягу Draper James, названу на честь її дідуся та бабусі. Крім цього, акторка є засновницею медіабізнесу Hello Sunshine, який нещодавно продала співвласникам Disney.

Чим більше знаменитих жінок відкривають власну справу, тим менше людей сприймають їх, як "обличчя", й розуміють, що за цим всім стоять "неабиякі мізки",
– переконана Шерон Маркус.

Різ Візерспун є не тільки акторкою, але й підприємицею / Фото з інстаграм-сторінки Різ Візерспун

Інші зірки-підприємиці

Окрім Ріанни та Візерспун, ствердити себе не тільки, як "обличчя", а й особистість, намагається низка інших знаменитостей. Так, Гвінет Пелтроу та Бейонсе також є засновницями власних справ поза межами шоубізу.

Бейонсе заснувала лінію спортивного одягу Ivy Park у 2016 році, а вже у 2019 почала співпрацювати з Adidas, і незабаром випустить свою четверту колекцію.

Гвінет Пелтроу заснувала оздоровчу компанію Goop ще у 2009 році, і тоді це був перший випадок, коли представниця шоу-бізнесу заявила про свої підприємницькі амбіції.

Читайте також Алергічна реакція допомогла британцю заробити понад 3 мільярди доларів

Все більше зірок із галузі ентертейнменту не бажають залишатись лише "талановитим обличчям". Вони створюють свої бренди, розвивають підприємства та стають успішними не тільки як співачки, моделі чи акторки, але й конкурентні бізнесвумен.