Дефіцит чіпів, що загальмував виробництво автомобілів і викликав проблеми з ланцюгами поставок в ряді інших галузей, включаючи стільникові телефони та побутову електроніку, є результатом збоїв, викликаних COVID-19. Компанії закрили виробничі потужності в перші дні пандемії, що обмежило їх можливості щодо задоволення зростаючого попиту на продукцію.

До теми Частка продажів онлайн рекордно зросла: чи все з цим добре

Хоча галузь зробила кроки для розв'язання найближчих проблем, екосистемі може знадобитися ще небагато часу для розв'язання проблеми нестачі ливарних потужностей, підкладок і компонентів,
– заявив генеральний директор Intel Пет Гелсінгер під час віртуальної сесії на виставки Computex в Тайбеї.

Не перше попередження гендиректора Intel

Коментарі прозвучали трохи більше ніж місяць після того, як Гелсінгер передбачив, що дефіцит триватиме ще два роки, поки не запрацюють нові виробничі потужності.

Цікаво Tesla хоче позбутись залежності: Ілон Маск планує купити завод з виробництва чіпів

Intel, найбільший у світі виробник мікросхем за обсягом виторгу, в березні оприлюднив плани інвестувати 20 мільярдів доларів у два нових підприємства в Арізоні, які будуть відкриті для зовнішніх замовників.

Дефіцит напівпровідників: що відомо

  • Світ стикнувся з дефіцитом напівпровідників і першими це на собі відчули автовиробники. Зокрема, у лютому Tesla ненадовго зупинила виробництво своєї моделі на автозбірному заводі в Каліфорнії. У травні про призупинку виробництва заявили також Nissan, Suzuki та Mitsubishi.
  • За даними консалтингової компанії AlixPartners, нестача напівпровідникових чипів обійдеться автомобілебудівній галузі у 110 мільярдів доларів;
  • Проблема дефіциту напівпровідникових компонентів зараз вирішується на найвищому урядовому рівні у багатьох країнах світу. Зокрема, Президент США Джо Байден підтримує виділення 50 мільярдів доларів для підтримки виробництва напівпровідників.
  • На фоні цього, держави почали вести запеклу боротьбу за дорогоцінний ресурс.