Другий за величиною автовиробник Volkswagen також попередив, що буде змушений скоротити виробництво, однак точних планів щодо кількості поки не називає. Пандемія COVID-19 збільшила попит на техніку, яка використовує мікросхеми, зокрема, на телефони, телевізори та ігрові приставки.

Зверніть увагу Новий екологічний закон: бізнес платитиме сотні тисяч гривень штрафу за порушення

Ситуація на ринку авто

19 серпня німецька компанія Volkswagen, яка вже скорочувала випуск нової продукції на початку року, заявила, що очікує "мінливу та обмежену поставку чипів" у третьому кварталі 2021 року.

Ми не можемо виключати можливість змін у виробництві надалі,
– прокоментували у компанії.

Інші конкуренти Toyota, у тому числі General Motors, Ford, Nissan, BMW та Renault, вже скоротили виробництво через глобальний дефіцит мікрочипів. Toyota раніше вигравала за кількістю лише тому, що мала великі запаси електричних схем на складах, однак й ті поступово вичерпались.

Ще у серпні компанія здійснить деякі скорочення на заводах у Японії, а основна частка зменшення виробництва – 360 тисяч – відбудеться у вересні на підприємствах в Азії та США. Лише два заводи Toyota у Великій Британії працюватимуть у запланованому раніше режимі.

Як брак мікрочипів впливає на бізнес: коротко

  • Renault прогнозує, що цьогоріч скоротить виробництво на 100 тисяч авто;
  • Sony наголошує, що їм складно покрити попит на ігрові консолі PS5;
  • Apple очікує, що дефіцит погіршиться та вплине на виробництво нових моделей Iphone;
  • Tesla використовує альтернативні мікросхеми;
  • виробники електричних чипів планують будувати заводи у США та Японії, щоб зменшити проблеми з постачанням.