Ця сума на 15% більша, ніж минулого року. Ціна незмінного лідера рейтингу, Apple, зросла до 408 мільярдів доларів і стала рекордною за всю історію.

Зверніть увагу Як організувати промокампанію на раз-два-три: легко, швидко, влучно

Деталі рейтингу

Першу десятку списку закривають 7 брендів США, а також по 1 з Німеччини, Південної Кореї та Японії. Вони представляють такі галузі:

  • IT – 5 брендів;
  • автомобільна промисловість – 2;
  • напої – 1;
  • ресторанний бізнес – 1;
  • кіно та стримінгові сервіси – 1.

Понад половина брендів всього списку, а саме 52, родом із США. Серед кількості представників по галузях лідирує автомобільна промисловість, однак за сумарною вартістю список очолюють 11 IT-компаній – 1,228 трильйона доларів.

Першу п'ятірку найдорожчих брендів закривають:

  • Apple – 408 мільярдів доларів;
  • Amazon – 249 мільярдів;
  • Microsoft – 210 мільярдів;
  • Google – 196 мільярдів;
  • Samsung – 74 мільярди.

До слова, найпозитивніша динаміка зростання цьогоріч у Tesla – бренд підвищив свій показник на 184% і наразі оцінюється у 36,3 мільярда доларів.

Найдорожчі бренди світу 2021 / Інфографіка Interbrand

Найдорожчі бренди світу 2021 / Інфографіка Interbrand

Найдорожчі бренди світу 2021 / Інфографіка Interbrand

Найдорожчі бренди світу 2021 / Інфографіка Interbrand